ÖNEMLİ:
BU BİR EntreCOM Girişimidir.

BU KAMPANYADA TOPLANAN DESTEKLER, HEDEF TUTARININ YARISINDAN FAZLA OLMASI DURUMUNDA KAMPANYA BAŞARILI SAYILIR ve TOPLANAN FON KAMPANYA SAHİBİNE AKTARILIR.


Üniversite ikinci sınıfta yaratıcı drama ile tanıştım ve eğitim almaya başladım. Bir sene boyunca eğitime devam ederek bu alanda yetkinliğe ve deneyime ulaştım. Yaratıcı drama odaklı atölyeler yazdım, farklı insanlar ve gruplarla uygulayarak somut olarak da deneyim edindim. Daha sonra yaratıcı dramayı birçok farklı dinamiğe adapte edilebileceğini fark ettim. Girişimcilik ile tanıştım ve girişimcilik hakkında araştırmalar yapmaya başladım. Bu alanda edindiğim bilgiler doğrultusunda girişimciliği ve yaratıcı dramayı birleştirmeye karar verdim. Kendi girişimcilik yolculuğuma başlayıp, ilk olarak iş kanvası eğitimini yaratıcı dramaya adapte ettim. Pek çok kişinin takdirini topladım. Enis Erdem Yurdatapan ve EntreCom ile tanışıp bu yolculukta birlikte yürümeye karar verdik. Dört farklı yerde de etkinlik düzenledikten sonra bu işin olabileceğini gördüm. Marka olarak ilerleme kararı verip, çalışmalarıma başladım. Keşfet, Yarat ve Mutlu Olmak kelimelerinin ilk iki harfini toplayarak KEYAMU adıyla markamı belirledim. 

 

Keşfet, yarat, mutlu ol projemizi ortaya koyarken hem gözlemlediğimiz hem yaşadığımız bazı problemlere çözüm bulmak ve ortadan kaldırmak için yola çıktık. 


Keşfet

Daha önce gittiğiniz etkinlikleri eğitimleri ve atölyeleri düşününüz. Süreçte sadece eğitime bağlı kalıyorsunuz. Katılımcılar ile  birbirinizi  tanımıyorsunuz ve süreç içinde kendinizi hiç ifade etmiyorsunuz. Biz de bu nedenle sürece tanışma oyunları ile başlıyoruz. Süreç içinde katılımcıların birbiriyle tanışmasını ve sürece alışmalarını sağlıyoruz. Oyunlar oynayarak işlediğimiz konunun oyunları içine adapte ederek katılımcılar işlediğimiz konuyu öğreniyorsunuz. Bu sayede kendiliğinden öğrenme ediniminiz başlamış olur. 

 

Yarat

Eğitimler de öğrendiğimiz  bilgileri de günlük hayatta uygulamanızı bekliyoruz fakat günlük hayatın içine eğitimler adapte etmiyoruz. İşte biz de tam olarak bu problemi canlandırma yöntemi ile çözüyoruz.  Katılımcılara işlenen konu üzerinden rolleri tanımlıyoruz. Konuya uygun olarak rolleri canlandırmasını bekliyoruz.  Bu sayede işlenen konuyla ilgili tutum ve davranışlarınızı gözden geçirmenizi sağlıyoruz. Her canlandırma sonrası roller hakkında ve canlandırma sırasında yaşananlarla ilgili fark ettiklerinizi  gözden geçiriyoruz. Yaratma süreciniz gerçekleşmiş olur. 

 

Mutlu Ol

En son aşamaya geldiğimizde bu değerlendirme kısmı işlenen konuyu ne kadar özümsediğinizi, hem de konuyla ilgili kazandığı farkındalık, bilgi ve tecrübenizin bir tartımıdır. Bu sayede de mutlu olma aşamanız da tamamlanmış olur.

 

Kişiselleştirilmiş en verimli kurguyu yaparak her konuyu bütün dinamiklerin içine adapte edebiliyoruz. Buna ek olarak konuya uygun sadece oyunlar tasarlamak istiyoruz. İçerikleri de daha çok iş dünyasına ve girişimcilik dünyasında uygulamak istiyoruz.


Fotoğraf Galerisi

Video Galeri

  • Birsu Kambur
    1 yıl önce
    50
    Destek
    50
  • Yasemin Ük
    1 yıl önce
    20
    Destek
    20
  • Gizli Destekçi
    1 yıl önce
    20
    Destek
    20
  • Raife İdil Ketenci
    1 yıl önce
    20
    Destek
    20
  • A. Oğuz Gülay
    1 yıl önce
    50
    Destek
    50
  • Gizli Destekçi
    1 yıl önce
    50
    Destek
    50
  • Ecem Çuhacı Küçük
    1 yıl önce
    50
    Destek
    50
  • fonbulucu Platformları
    1 yıl önce
    50
    Destek
    50


TAKIM


Cansu Kambur
Selen Yüksel-23166
Ecem Çuhacı Küçük-5998

YORUM YAP

GÖNDER
 Diğer Projeleri İnceleyebilirsin

Ankara Kalkınma Ajansı
1
gün kaldı
e-tercih Destek Ol

e-tercih

Ülkemizdeki üniversite/bölüm tercihlerini ücretsiz olarak ve herkesin kullanabileceği bir şekilde iyileştirmeyi amaçlayan sosyal girişim.

DESTEK 4.870 HEDEF 30.000
Ankara Kalkınma Ajansı
0
gün kaldı
Gören Ellere Oyuncaklar İncele

Gören Ellere Oyuncaklar

FIRSAT EŞİTLİĞİ OYUNCAKLARLA BAŞLAR. İhtiyacına uygun oyuncak, her çocuğun hakkıdır.

DESTEK 17.600 HEDEF 30.000
Ankara Kalkınma Ajansı
1
gün kaldı
Askıda Robotik Destek Ol

Askıda Robotik

Askıda Robotik, devlet okullarında STEM bazlı bir eğitim vererek 9-10 yaş grubunu teknoloji konusunda bilgilendirmeyi amaçlar.

DESTEK 2.700 HEDEF 27.000